Stockholm

 
 
Några bilder från vår Stockholmsresa förra veckan. Den blev i alla fall väldigt lyckad. Hittade mycket fint och hade allmänt trevligt. Vandrade till och från båten genom gamla stan. Åt på tacobar och tog en fika i gamla stan och njöt av Stockholm så mycket det gick. Trevligt! Visar kanske något av inköpen senare.
 
Kom hem i onsdags och då blev det bilskola och kalas hos min kusin Linn. I torsdags stod konstens natt i vasa på schemat. Sprang runt på torget, köade till ollis i 45 minuter och var några varv till hoviska, dansade loss och träffade på både nya och gamla ansikten  dvs. det vanliga. Kul hade jag i alla fall!
 
Igår låg jag i sängen precis hela långa dagen. Vaknade väl helt enkelt på fel sida. Valde att skippa fagerö. 
 
Nu är det snart bara en sommarlovsdag kvar sen är det över. Men om fyra och en halv månad är man fri från allt som kallas skola. Det är vad jag kallar härligt. Dags att börja tänka på framtiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback