Sommaren 2012

 
Skulle jag göra en lista över vilken dag jag hatar mest på hela året skulle denna dag helt klart toppa den. Dagen före ett nytt läsår börjar och man vet att sommaren är slut. Ångestens dag nummer ett. Dags att börja ta tag i saker igen. Men före jag avslutar min sommar tänkte jag dra en par rader och sedan spendera de sista timmarna på denna sommar tillsammans med Jessika.

Sommaren 2012. Helt klart den bästa av alla mina 17 sommrar här på jorden. Minns att jag skrev förra året att den här sommaren skulle bli bättre än den förra.  The wish came true.
Har träffat både gamla bekantskaper och stiftat nya. Trodde verkligen inte att jag skulle få uppleva så mycket som jag har gjort. Helt klart över mina förväntingar. Alla helger har varit en överraskning som man inte vetat hur det skulle sluta. Vid min sida har jag alltid haft min bästa vän♥ Without her I would be nothing. Dock finns det också några få stunder på denna sommar jag helst av allt skulle vilja glömma. Men you know everything happens for a reason...
 
Denna sommar har vi skapat minnen för livet ♥

Kommentarer
youknowwho ;) säger:

Så sant! Tror jag inte överlevt denna sommar utan dej! S å B ä s t ;)
Alla bra å dåliga stunder, täij ha vi spendera ilag ;)

2012-08-13 | 21:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback