New stuffs


Häromdagen blev jag ägare till ett par dr denim "kissy" jeans. Sitter som en smäck gör de. Har nästan funderat på att beställa hem de andra färgerna också. Samt fick skorna som jag spanat in en par gånger bli mina. Ser kanske inte så värst bekväma ut men de kan jag tala om att de faktiskt är (ganska iaf) ;)

Idag sluta jag tidigt. Åkte på ett par ärenden innan jag åkte hem. Satte mig på terassen och där lämnade jag i fyra timmar. Vilket syns en smula eftersom jag brände mig lite och dessutom glömde jag på mitt halsband så nu har jag ett streck runt hela halsen. Inte så snyggt, men får hoppas att det jämnar ut sig. Ska vara sol hela nästa vecka också. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback