Livet lär


Helgen har varit allt annat än bra. I lördags hamnade jag i en bilolycka, vilken jag inte minns särskilt mycket av. Antagligen svimmade jag av ganska direkt och vaknade upp först när bilen låg upp och ner. Blev en färd till centralsjukhuset där jag spenderade hela natten och följande dag. Blev väl omhändertagen och det visade sig att jag klarat mig undan ganska bra. Vilket jag är tacksam för Ett och annat sår och en del smärtor i rygg,nacke och huvud samt lite mindre hår på huvudet och en blåtira. Men jag hoppas på att snart vara tillbaka i mitt gamla jag igen. Dock är det ju inte särskilt kul att visa sig ute bland folk när man ser ut som en uppsvälld elefant i ansiktet.
Men något har jag i alla fall lärt mig av denna incident och jag är glad att jag fortfarande är vid liv. Som sagt livet lär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback