Fredag,lördag och söndag


Har haft en riktigt rolig helg. I fredags åkte jag ut med Jessika och Malin. Hoppa i med två andra typer och hann med ett besök till gottböle. Fick i alla fall skratta så mycket till min magmuskler höll på att ge upp.

Igår låg jag i sängen i princip hela dagen och försökte lära mig allt om kyrkohistoria. Sen hoppa jag i duschen och Jessika kom efter mig. Åkte efter Malin och Simon, sen destination Näsby. Tog med oss alla andra och hann till Töjby, K-stad, Strandkulla, Kaskö och till sist Näsby på lite olagligheter ;) Hände ju också en och annan olycka.

Idag ska jag se om mina tyskakunskaper fortfarande finns kvar. Tre prov återstår...

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback