Sommarsemestern räddad



I sommar ska jag ha livets första semester, vilket känns mer än bra. Det var självklart att semestern måste innehålla en resa och jag har vetat hela tiden vart jag vill åka. Lofoten i Norge har varit på min must see lista ett tag. Denna gång ska jag resa med syster like the good old days. Då kan det helt enkelt inte bli annat än bra, eftersom vi prioriterar samma saker och lika fotogalna båda två. Vi ska bland annat besöka Vaeroy, Reine, Reinebringen, Hamnoy, Ryten, Kvalvika och Ramberg. Ska dessutom bli mer än nice att få flyga drönare på detta magiska ställe. Nu gäller det bara att träna upp konditionen om man ska orka klättra upp för Reinebringen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback