Nytt i inredningsväg

 
Mitt senaste inredningsinköp är en taklampa vid namn Skira från PR home. Första gången jag såg den på en blogg tänkte jag nog något i stil med vad är det där för tygsäck. Men så som det nästan alltid blir, så brukar det inte ta länge före man faller för den själv och också ska ha en. Den gav i varje fall mera liv till rummet. Att den skulle vara svart var självklart eftersom jag har så mycket annat i vitt. Nya rosa kuddar har också fått flytta in så här i vårtider och färska rosor eller tulpaner har stått på mitt vardagsrum i flera veckor nu. Men denna vecka fick det bli nejlikor i ombyte. Har verkligen blivit värsta blomtanten på sistone ;) Fiolfikusen till vänster har jag köpt på Plantagen, men skulle vilja ha en piedestal till den, har dock inte hittat den rätta ännu. 
 
 
När jag köpte fikusen fick jag en rabattkupong på kaktusar så nästa resa jag gjorde till Plantagen så fick det bli en kaktus på 50 %. Det är ju inga billiga typer det där direkt, så där gjorde jag verkligen ett kap. Glödlampan som står på bordet är också ny och den är från Clas Ohlson. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback