Breakfast in bed

Tjena bloggen!
Idag har jag en ledig dag och vad passade då bättre än sovmorgon och en ordentlig frukost på det. Sedan har jag suttit och googlat på Australien, för mitt från ingenstans har jag fått världens dille på det. Jag menar där finns ju så många fina ställen som man bara måste få se, Whitsunday Islands, Fraser Island, Byron Bay, The Twelve Apostles, Sydney med flera. Någon gång ska jag dit! 
Klockan slår snart tolv så det börjar väl vara dags att göra något vettigt idag också. Först ska jag städa upp oredan i köket och sen blir det nog en promenad. En ny header till bloggen skulle jag också behöva, så kanske man åker ett varv via studion idag också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback