En färggrann frukost och runebergstårtor

Februari har börjat och så även alla godheter som hör månaden till. Igår den femte februari firade vi Runebergsdagen här i Finland. Själv bakade jag mina på lördagskvällen och jag måste säga att hembakade är så mycket godare än köpta. Gjorde dubbelsats så de räcker nog ett par dagar framöver, sen får det vara färdigt kalasat med Runeberg för i år.  
 
 
Förutom dessa bakverk gjorde jag en färggrannare frukost häromdagen. Sådant man gör för att försöka pigga upp den gråa omgivning runt omkring oss nu i februaritider. Den åt jag till nyaste nummret av Lantliv och där fanns en och annan intressant artikel och inredningsinspo.

Kommentarer
Eleonora Adriana ♥ säger:

Gott :)

2017-02-07 | 07:33:18
Bloggadress: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback