Tomtenissar

Dessa två söta tomtar har vi haft på besök över helgen. Lite svårt att få tomtarna att ligga still först när vi tog fram kameran, men så fort Babblarna rullade på iPadskärmen ovanför mitt huvud så låg allt fokus på dom (en liten stund) ;) Duktiga modeller är dessa twins i alla fall och de bjuder alltid på ett eller annat leende. Ett stor tumme upp för det fina fönsterljuset under denna fotografering också. 
 
Jag har många obloggade bilder från sommaren och hösten som jag har fullt upp med att redigera. Men nu i december vill man ju gärna försöka hålla det lite juligt med juliga bilder, inte så roligt att titta på sommarbilder då. Dessutom landar förhoppningsvis mitt nya objektiv i postlådan snart, ett ljusstark fast teleobjektiv, som går under smeknamnet "the cream machine" och det namnet hoppas jag innerligt att det lever upp till. 


Mason & Maya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback