Julbak


Tomtemössor 
 
En av årets bästa månader är här och det innebär förberedelser inför julen. Jag har bakat mycket det senaste dagarna. Pinterest och weheartit är mina inspirationskällor och där kryllar det av julidéer. Tomtemössorna tyckte jag var så söta och häftiga att jag ville prova på att göra dom själv, vilket sket sig totalt. Nästa gång tog jag Malin till hjälp och då blev resultatet genast bättre. 
Pepparkakor är också ett måste i juletider, så både i fredags och idag har jag bakat. Dekorationerna blev bättre detta år än vad de brukar bli, så jag känner mig faktiskt ganska nöjd, men någon riktig hejare på att baka blir jag nog aldrig. 
 
Välkomnade december med pepparkaksbak.
 
Dagens verk.

Kommentarer
Beatrice Jakobsson - Fotograf säger:

Vilka fina verk! :)

2016-12-06 | 17:59:24
Bloggadress: http://beattriicee.blogg.se/
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom! säger:

så fint

2016-12-06 | 19:08:56
Bloggadress: http://familjeliv.se/blogg/domkallarmighannes
Mallon säger:

Di va jättefin pepparkakor ju! :)

2016-12-26 | 19:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback