Fredag och sommarlov på riktigt

Hej! Länge sedan sist. Jag har flyttat hem till Närpes igen och börjat på min praktik, vilket är riktigt intressant. 
Idag blev det att åka en sväng till Vasa för att skriva läsårets sista tent. Så nu har jag sommarlov på riktigt. Så himla skönt att inte behöva läsa något på flera månader. Efter att jag skrivit tenten lunchade jag med syrran på 1r + kök och sedan tog vi några outfitbilder på gatan. Hann också ett varv via några butiker och blev en jacka rikare. Imorgon är jag ledig och då ska jag soooova, åj så skönt det ska bli, haha ;) På kvällen blir det att åka på KAJ till simhallen. 

New York bilderna är på gång också, håll ut! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback