L som i Lexington

 
Blev sugen på en ny quiltad vårjacka och kom av en slump in på en tjejs blogg som hade denna, fast i en annan färg och jag föll direkt. Lyckligtvis fanns den inne på Stockmann när vi var i Helsingfors så jag kunde testa den och jag hade beslutsångest x 1000 om jag skulle ta storlek S eller M. Till slut bestämde jag mig ändå för S, och när vi kom hem från Helsingfors skulle jag beställa den från ett svenskt företag i Göteborg, eftersom de hade den på rea, men förstås hade den tagit slut över natten. Ville inte betala fullt pris och började fundera på om jag skulle ta en M ändå, men då lyckades jag hitta den på en annan webbshop på rea och jag beställde snabbt som tusan och tur var väl det för nu är den också där helt slutsåld. Lyckligtvis kan jag bara konstatera att jag tog rätt storlek och färg. Modellen heter Lexington jocelyn jacket och finns till salu på bland annat Lexingtons hemsida. Jag försöker att alltid välja kvalitet före kvantitet när det gäller kläder, eftersom de oftast är tidslösa och håller. Tror jag kommer att trivas bra i min nya Lexington! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback