The big apple

 
Alltså, denna stad! Vet inte var jag ska börja. New York är utan tvekan bästa stället jag besökt hittills. Våra dagar i storstaden var helt fantastiska. Det brukar var svårt att förstå där och då, men när man kommer hem och landar brukar man känna en sådan otrolig lycka och förstå vad man verkligen har varit med om. Att resa är verkligen det bästa jag vet och att få göra det med dessa personer slår allt. 
Vi hann med allt och lite till over there. Vi flög bland annat helikopter över staden (coolaste ever), fick äntligen se the famous Statue of Liberty, jag köpte drömväskan (sved i plånboken, men wtf, you only live once), jag trotsade min höjdrädsla och åkte 260 meter upp i luften till Top of the rock, spatserade över Brooklyn bridge, stod utanför Carrie Bradshaws lägenhet (såg dock inte till Mr Big något ;) ),tappade bort varandra i Central park för att vi letade en sten (haha) och hade det helt enkelt awesome! 
Flygresorna gick också helt över förväntan, så nu känns det som om jag kan resa hur långt som helst ;) En sak är i alla fall säker och det är att hit ska jag igen! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback