Insta lately

Blivit lite aktivare på instagram nu på senaste tiden. Beror nog på våren och ljuset. Älskar när det är ljust så länge på kvällarna. Vi tar en titt på vad som har hänt på senaste tiden...

 
Långfredagskvällen spenderade jag i studion tillsammans med syrran, resultatet får ni se på torsdag/ Vår och smoothie i solen är nog bästa kombinationen/ Har kämpat med skoluppgifter den senaste tiden, nu när det snart bara är en och en halv vecka kvar. Sista veckan i april börjar jag jobba på kontor.
 
 
Ikväll har jag tömt minneskort och säkerhetskopierat bilder inför resan. Imorgon måste jag ta tag i det mindre roliga, packningen. På torsdag bär det nämligen av/ Dagens outfit: Jacka från Lexington, Halsduk från Vero Moda, Tigerofsweden jeans, väska från MK, samt mina Bulls / Igår fick jag köra pappas ML, så kul! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback