Om en tisdag

Har haft en ledig tisdag idag. Tog en liten sovmorgon och gjorde en skoluppgift innan jag gick in till saluhallen för att möta upp syster, där åt vi varsin Club sandwich med skinka. Efter lunchen åkte vi vidare till en allé som finns här brevid där jag bor, vi fotade några bilder innan jag gick hem och hon åkte till jobbet. Hann läsa lite på tenten som vi har på fredag innan jag gick in till stan igen och gick i några affärer innan jag mötte upp Jessika och följde med henne på en promenad till Åbo akademi. Resten av kvällen har jag försökt plugga in mera utrikeshandelsteknik. Hoppas verkligen att nästa period blir lugnare för just nu tycker jag att jag har alldeles för många skolarbeten. Ska bli såååå otroligt skönt med höstlov nästa vecka! 

Club sandwich på saluhallen      
                                         Min outfit idag: Skor-Johnny bulls/byxor-Zara/Tröja-Gant/Jacka-Jofama by Kenza/Pälsväst-H&M/Halsduk-Cubus/Väska-Pull&bear/Skinnhandskar-Pieces

Kommentarer
ɑ n n i k ɑ säger:

Mumsigt :D Och fin bild!

2014-10-08 | 17:48:33
Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback