Om en resa till Sverige

Andra helgen i november var jag och mina resekamrater på en liten weekendtrip till Sveriges huvudstad.
Det var främst en shoppingresa och jag tog inte en enda bild med kameran men lyckades fånga några bilder med min iPhone.

 
Vi åt frukost på Scandic Infra city i Upplands Väsby. Där har vi bott en gång förrut och hotellet är lite speciellt och himla mysigt. 
 
 
Efter frukosten och en sväng till Mio så åkte vi in mot Stockholms city. Vi besökte NK, ZARA och Lagerhaus. Detta ovan så fann jag på Lagerhaus, massa trevliga saker till julen.

 
Efter besöket i Stockholm city så åkte vi mot Täby centrum medan killarna åkte till friends arena på show. Täby centrum är verkligen mitt favoritköpcentrum i Stockholm eftersom där finns alla affärer man behöver (utom Lagerhaus och Zara då). Här finns t.ex. Jackie, Hollister, Gant, Odd molly, Lexington m.m. Det är också väldigt stort så man behöver inte trängas i butikerna, vilket uppskattas speciellt av mig. Vi fikade på Joe & the juice men det var tyvärr ingen höjdare. 
 
 
Fann denna fina pälsjacka inne på MQ men den fick hänga kvar eftersom den kostade ett par tusenlappar.  Men en fin pälsjacka är något jag verkligen skulle vilja ha denna vinter. 
 
 
Innan vi åkte mot Viking Line igen så åt vi frozen yoghurt inne på Honeycomb. Nam! 
 
 
Det blev inte så mycket shopping för mig denna gång men dessa saker ovan var några som följde med hem. En ny plånbok från Michael Kors ett skydd till mitt pass från Victoria´s Secret och ett läppstift jag velat ha ett tag från Yves Saint Laurent.

 
Vi avslutade dagen med en hamburgare på båten. Det var allt jag hade att berätta om denna gång. Nästa resa kommer att gå till Köpenhamn om den äger rum om tre veckor. Ska bli intressant! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback