Paris the movie

Här är den nu äntligen, filmen från vår resa till Paris. Har jobbat med den flera kvällar i rad, och nu är jag relativt nöjd. Allt är handhållet, alltså inget stativ och därför var några av filmerna lite skakiga. Tydligen är jag en riktig skakis ;) Men som tur var hade iMovie i passande tid kommit med en ny och passande funktion, vilken kunde reducera skakandet. Dock drog den ner kvaliten en del märkte jag. Kan bara konstatera att det är lika roligt varje gång att få göra en sådan här film, så roligt att kunna titta på sedan och minnas sig tillbaka. Tummen upp för att iMovie är ett så pass bra redigeringsprogram också.

Och som alltid uppmanar jag ALLA att se filmen i HD (ni måste alltså klicka på den så ni kommer till Youtubes hemsida och se på den där, sen väljer ni högsta HD.) Mycket roligare att se en skarp film :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback