Insta lately

Så var ännu en vecka förbi och vädret har verkligen visat sin bästa sida den här veckan. Me like! Hugo och jag passade på och tog en långtur på cykeln i kvällens varma vindar. Årets bästa tid är nu här, när man äntligen kan vistas ute utan massa kläder.

Under veckan som gått har jag bland annat...
 
Drömt mig tillbaka till Paris/  Druckit Smoothie ur min nya Jar to go, en sådan har jag letat efter länge/ Fick den som en present från mamma när hon hade besökt Blossom
 

Avnjutit en smaskig efterrätt/ Besökt syrran och fotat hennes snygga vägg med ordspråk/ Beundrat mina franska souvenirer
(instagram:emma_rosengard)
 
Som ni ser har det skett lite ändringar här på bloggen. Bloggen har bland annat blivit bredare, fått en ny header (som ännu kommer utvecklas) och det där arma mellanrummet mellan rubrikerna och inläggen har försvunnit. Gillas! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback