En fredag

 
Steg upp tidigt imorse och försökte tränga in de sista logistikkunskaperna i mitt huvud. Klockan 10 satte jag mig i bilen och körde mot Vasa och Brändö. Tenten tror jag gick helt okej. Hoppas i alla fall. Efter att jag skrivit klart hämtade jag upp syrran på jobbet och styrde in mot centrum. Vi fikade på Sweet Vaasa och jag provade på deras Pavlova för första gången. Har hört att den ska vara god och det stämde mycket väl. Efteråt gick vi i några butiker, köpte dock ingenting. Måste spara till kommande planer ;)
 
 Syrran drack te och jag åt Pavlova. Är så nöjd att min iPhone kan leverera så skarpa bilder.

Kommentarer
VERONICA - modeblogg säger:

Alltså tjejen, din blogg äger! Såå fina bilder, så detaljrika och så fantastiskt vackra. Allihopa, snacka om att du har talang! CRED till dig!! :) Hoppas du haft en underbar helg! Kramar

Svar: Tusen tusen tack :D kul att höra :D
Emma Rosengård

2014-05-18 | 20:51:47
Bloggadress: http://vveronicas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback