De senaste dagarna

 
Har haft fullt upp de senaste dagarna, därav har det varit lite dött på bloggfronten. I onsdags firade jag valborg med fina människor, vi förfestade lite hos mig och sedan dansade vi på Ollis till stängningsdags.

 
På första maj gick Jessica och jag ett varv på torget innan Jessika och Jimmy hämtade upp oss. Körde i "raggarparaden" och frös som sjutton när vi senare skulle gå runt och titta på alla bilarna. Avslutade dagen med "middag" på ABC och sen stupade jag i säng tidigt på kvällen. I fredags hade jag min sista skoldag och skrev en av de sista tenterna. På kvällen åkte jag med Jessika på årets första glass till Seaside.

 
Igår åkte jag åter iväg till Vasa med tjejerna på bilden. Det var dags för Väriestejuoksu. Finlands första färghinderlopp. Man skulle alltså springa eller gå 5 kilometer och längs banan fanns olika hinder man skulle ta sig över och där stod personer och sprutade färgpulver på en. Riktigt kul grej! Synd att man inte kunde ha med kameran bara. 

Idag ska jag redigera mera Parisbilder, så förhoppningsvis dyker Paris del två upp här på bloggen imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback