Utflykt till Risnästrestje

 
I lördags besökte vi (jag, mamma, Patricia, Veronica och hundarna förstås) Risnästrestje och idag tänkte jag visa er bilderna. Uppdaterade inte förra helgen på grund av att jag vill redigera bilderna på stor skärm. Gillar inte att sitta med macbooken och redigera. Jag har dessutom inte haft tid alls i veckan att sätta mig ner och se på bilderna men idag tog jag med mig hem iMacen från Vasa så vad passade väl bättre än ikväll att visa er bilderna när jag har hela kvällen ledig. 

 
Hade lite problem med att hitta till trestje men när vi äntligen hittat dit började vandringen. 
 
 
The dogs:Brandon, Bobby och Busan
 
 
Vi kom fram till grillkåtan och satte oss ner och tog fram matsäcken ur kånken. Har dock tyvärr ingen bild av matsäcken. 

 
Hade med mig mitt fisheye och knäppte även några bilder med det. Ovan ser ni skillnaden om man fotograferar i FX och DX. Det är ju självklart inte meningen att man ska fota i FX-läge med detta objektiv men tyckte det skulle kunna vara roligt att se hur det verkligen ser ut. 

 
Avslutar med en bild av trestje. Blev en fin dag i solen fastän det var lite blåsigt. Hur härligt är det inte när våren är påväg :) Glad över att jag kunde följa med till trestje denna gång eftersom jag förra gången låg hemma i feber när mamma och de andra gjorde en liten utflykt dit. 

Kommentarer
Ida säger:

vems e Busan? Härligt med tre retrievrar i detta väder :D

Svar: Egentligen min systers hund men hon bor hemma hos vår mamma och pappa :D
Emma Rosengård

2014-03-21 | 07:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback