Hemma igen

Så var man hemma igen. Hade det riktigt bra i Stockholm och det var lika trevligt som vanligt med resesällskapet. Roade oss mest med shopping men innan köpcentrumen hade öppnat åt vi hotellfrukost på Scandic Victoria tower i Kista. Tog inte så många foton, men filmade några snuttar istället. Ångrar dock att jag inte filmade ännu mera. Det blev också lite skakigt att filma för hand. Nästa resa ska definitivt filmas ännu mera, men är ju lite av en nybörjare på det här filmandet.
Jag uppmanar alla att se filmen nedan i HD annars blir kvaliten så himla dålig. 
 
 
Nu får jag äntligen börja ta natt, vilket mitt huvud skulle velat ha gjort för länge sen. Man sover nämligen inte så mycket på de där båtarna. Imorgon är det dessutom back to school som gäller så man behöver väl nog vila upp sig lite. Mera resebilder kommer så småningom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback