Sunday funday



Idag har vi fotograferat oss själva, syster och jag, i -20 grader och tunna kläder. Knasigt och himla kallt men så värt det ändå. Det finns verkligen inget som går upp mot känslan när man får till en bild man gillar, en sån där bild som värmer ens hjärta. Bilderna ovan är sådana, speciella, i alla fall just nu. Jag vet ju inte hur min åsikt är efter några år, man utvecklas ju ständigt och ställer hela tiden högre och högre krav på sina bilder. Men för att göra en lång historia kort citerar jag min syster:- det är nog ett roligt liv man lever med den här kameran.
Fotograferingen ger mig så otroligt mycket.

Kommentarer
Patricia säger:

Vort no utomordentligt lyckade bilder!
Men var e långe mannen? :)

Svar: absolut :) långe mannen fick inte va me denna gång :(
Emma Rosengård

2014-01-20 | 09:16:23
Bloggadress: http://www.photosbypattra.com
Veronica B. säger:

Vilka fantastiska bilder på dig, förstår att du är nöjd!
Älskar färgerna och harmonin i bilderna. Och vilken underbar bakgrundsoskärpa. Är det taget med ditt 50mm?

Svar: Jaa, både Trici och jag är nöjda :)Bilderna är tagna med Tricis telezoom Sigma 70-200/2,8.
Emma Rosengård

2014-01-23 | 19:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback