Förändring i Instagramflödet

Det har skett en förändring i mitt flöde på Instagram. Jag vet inte hur många gånger jag gått genom mitt Instagramflöde och raderat bilder för att de inte passat in, varit förskräckliga eller annars bara inte tilltalat mig. Syrran har vetat exakt när jag publicerat en bild som bara efter några timmar kommer att raderas. Från och med nu vill jag ha det städat och jag försöker få mina bilder att flyta ihop till en helhet. För det är just såna konton som själv inspirerar mig. Det kommer att begränsa mina möjligheter en del men då får det just göra det. Hitills har det i alla fall resulterat i över 50 nya följare. Men vi får väl se hur länge det hela håller, haha :)
Annars måste jag bara berätta att jag är helt förälskad i min nya iPhone. Bilderna blir så mycket skarpare med den gentemot den förra och dessutom klarar den av dåliga ljusförhållanden mycket bättre.
Bästa investeringen på länge!

Mina nya Workout pants kommer från Gina Tricot/ Ikealjusen och Yankee candle ljuset matchar bra med mitt täcke/ Bästaste julklappen som hänger på min handled every day/ & den nya inspotavlan (som ni troligtvis får höra om i ett annat inlägg.)

Kommentarer
Fashion Safari säger:

Så fin blogg du har! skulle vara kul att höra lite mer om utbildningen du går på, vad du planerar göra efter den osv. är själv intresserad av den :)

2014-01-29 | 17:30:08
Bloggadress: http://fashionsafari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback