Födelsedagsfirande

 
Idag fyller vår lilla komiker år, far vår. Tänk att det nu redan är ett helt år sedan vi firade hans 50:nde födelsedag i Maspalomas. Igår firade vi hans födelsedag med middag hela familjen tillsammans. Lite av dukningen ser ni ovan. Min far ja, han är jag nog evigt tacksam för mycket. Resorna vi har gjort med honom har liksom inte kunnat bli misslyckade, vi skrattar ännu åt alla de tokigheter han alltid hittar på. Som sista morgonen i London när jag sovit två timmar och är förbannad på allt och alla typ och han är sådär dumt rolig som bara han kan vara och jag tror jag ska dö av skratt. Det är sånt man minns det :) Under åren som gått har han även skämt bort mig med med både det ena och det andra. Imorse till exempel körde han runt halva Näsby för att fixa problemet med min iPhone eller för att inte prata om när jag fick problem med bilen förra veckan och jag ringde klockan 6 på morgonen för att jag behövde hjälp. Några minuter senare var han på plats och räddade hela situationen. Med de orden säger jag grattis på din födelsedag Pappsen!

Kommentarer
Trici säger:

Så bra skrivet om lilla pappsen :) <3

Svar: :D
Emma Rosengård

2014-01-20 | 22:33:03
Bloggadress: http://www.photosbypattra.com
Veronica B säger:

Vad fint skrivet.
Ja din pappa har verkligen humor och han är alltid så snäll.
Du är lyckligt lottad du. :)

Svar: Javisst, så är det nog :)
Emma Rosengård

2014-01-22 | 18:26:40
TIDSTJUVEN säger:

Så fint skrivet. :)
Och väldigt vackra bilder från kalaset.

Svar: Tusen tack! :)
Emma Rosengård

2014-01-26 | 13:35:36
Bloggadress: http://tidstjuven.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback