Baklördag

 

Idag har jag bakat chokladmuffins i mina nya formar från Nicolas Vahé som jag köpte på Säde i tisdags. Förutom dessa köpte jag även detta ljus. Detta blev ett mycket dyrt inköp eftersom jag till på köpet fick parkeringsböter. Det sved rejält kan jag säga. För de pengarna hade jag likväl kunnat köpa ännu mera inne på Säde. Hädan efter parkerar jag ingenstans utan att vara hundra procent säker på att jag får. Men nu var det ju inte parkeringsböter detta inlägg skulle handla om. Nåväl mina muffins blev i alla fall goda dock väldigt kraftiga så det räcker gott och väl med att bara ta en. 

Kommentarer
TIDSTJUVEN säger:

Men gaaahh så surt att få parkeringsböter! :( Men muffinsformarna var i varje fall väldigt fina.

Svar: Joo, det var verkligen inte kul :(
Emma Rosengård

2014-01-26 | 13:34:10
Bloggadress: http://tidstjuven.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback