Yankee candle

 
Har börjat ändra min uppfattning om detta ljus jag köpte på Säde för några veckor sedan. Då köpte jag det mest för att det passade in här hemma hos mig (det är ju rosa) men jag tyckte inte att det luktade särskilt gott. Nu har jag vant mig med doften och börjar faktist tycka att det doftar riktigt gott. Konstigt det där. Skulle gärna ha mera ljus från Yankee candle för att de håller så länge dock är de ju lite dyra tyvärr. Förvånar mig fortfarande mig att jag köpte ett ljus för 32 euro. Det skulle jag definitivt inte har gjort för ett år sedan.

Men nu ska jag sluta sitta här och berätta mina ljushistorier för er. För nu ska jag nämligen på jakt efter material för en kommande fotografering. Senare ikväll får jag göra en av veckans absoluta höjdpunkter, TITTA PÅ PRETTY LITTLE LIARS!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback