Vad jag brukar posta på Instagram

 
MAT
Mat  i alla dess färger och valörer. Man blir bara så inspirerad av alla fruktbomber på Weheartit. Ovan fyra favoriter. Nyttigt som onyttigt men lika gott för det. Tycker bilderna blir så livfulla av alla färgranna frukter. Piggar upp och inspirerar till en nyttigare vardag.

 
SELFIES
Jag är en person som gillar lika mycket att stå framför kamera som bakom och postar en hel del bilder av mig själv. Ovanför två bilder från Grekland och även två helt vanliga. Alltid lika kul att titta tillbaka på Greklandsbilderna och se att man faktist fick lite bränna för en gångs skull. Bilden längst ner till höger är också en stor favorit. Vårt uterum är nog bästa tänkbara platsen man kan fota inomhus på, eftersom det strömmar in ljus från alla håll och resulterar i fina bilder. Bilden är alltså tagen där.

 
RESOR
Under 2013 besökte jag fyra länder; Spanien, Sverige, Grekland och England. Jag hoppas 2014 kommer att bjuda på en hel del nya platser och upplevelser också. För resebilder är något som ligger mig varmt om hjärtat. Att se nya ställen måste vara något av det roligaste som finns. Minsta lilla tillfälle med WIFI tas till vara på resorna för att posta bilder på insta.

 
INSPIRERANDE SAKER OCH TING
Jag gillar ljusa och drömliknande bilder. När man får besöka en Victoria´s secret shop på någon flygplats, smaka på Pina Colada nära turkosklart vatten eller dricka Loka med speciell smak, det är underbart :)
Det är sånt här som postas på inspokontona; Victoria's secrets produkter, Ben and Jerry glass, Michael kors väskor, Starbuckskaffe, YSL-läppstift och sådant inspirerar mig.
 

INREDNING
Något jag inte postat så mycket förrut av, men nu när jag har min egna lya gillar jag att styla om och köpa fina saker. Vardagen blir så mycket roligare med ett fint och trevligt hem. Även här är det rosa och vitt som gäller.

Sådär ja där fick ni en liten inblick i vad jag gillar att posta på Instagram (som har blivit lite av en drog) första februari till ära. På tal om februari så tänker jag försöka vara lite mera aktiv på bloggfronten. Har latat mig alltför mycket på sistone. Imorgon ska jag dra ut med min vän kameran. Vi hörs då!

Kommentarer
Veronica B. säger:

Bilden av Big Ben och sol nedgången är så underbara. Älskar de färgerna du fångat.

Svar: Tusen tack du! Är nöjda med de bilderna själv också.
Emma Rosengård

2014-02-04 | 10:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback