Om en tisdag


Tisdag och jag har avverkat en skoldag, en hårklippning och en tvåtimmars lång promenad. Not bad! Känner mig lite som på bilden :) Jessica klippte mig alltså idag och det innebär inga mera slitna toppar.Yeyy! Nu väntar jag bara på att det ska bli nästa måndag och jag får färga håret också. Denna gång kommer jag att köra på något helt annorlunda än vad jag brukar. Ska bli spännande. Annars har jag ätit alldeles för mycket gott idag så var tvungen att ta mig ut på en promenad med Minna ikväll. Den blev hela två timmar lång och välbehövlig. Har för övrigt en ny månadsutmaning på gång i mars månad också. Det har blivit för mycket av det goda på senaste tiden och det ska det bli ändring på.
Nu ska jag packa ner alla saker jag kommer att behöva på lovet, vilket lär bli halva klädskrubben och lite till. Kommer nämligen inte att hinna packa imorgon, för då får jag besök och på torsdag åker jag raka vägen till Närpes efter skolan. 

Kommentarer
Veronica B. säger:

Wow,vilken underbar bild och härligt bakgrundsljus.
Du har så fint leende och uttryck på den där bilden, verkligen till din fördel.
Coolt med de vita kläderna, svarta skorna, snön på marken och sedan ditt mörka hår som binder ihop det till en fin helhet, verkligen en lyckad idé, arrangemang och bild.
Inspirerande. :)

Svar: Tusen tack :) alltid roligt att få kommentarer av dig :)
Emma Rosengård

2014-02-19 | 16:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback