Inspiration board

 
Jag skaffade mig en jag också, en inspirationstavla. På den har jag hängt några av mina favoritbilder från Instagram, som jag har beställt från eirikuva.fi. Valde att ha tavlan vid köksbordet så jag får studera mina verk varenda gång jag sitter vid köksbordet och pluggar eller äter. Tavlan är gjord av en plåt, så den fungerar även utmärkt att ha magneter på och skriva går det ju också att göra eftersom den är målad med griffelfärg. Troligtvis kommer jag att skriva viktiga saker som jag ska göra på den. Har länge funderat vad jag skulle fylla den tomma köksväggen med och det här blev ju den perfekta lösningen.

Kommentarer
Trici säger:

Ser bekant ut! :D

Svar: Jo du har vel sett det på mitt instagram ;)
Emma Rosengård

2014-02-03 | 15:35:08
Bloggadress: http://www.photosbypattra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback