December

Här på bloggen har det varit dött mer eller mindre hela hösten. Har haft det ganska stressigt den senaste tiden med både skola och jobb och tenterna hopar sig nu så här i slutet av året, men jag börjar se ljuset. Jag har bara tre ynka skoldagar kvar av denna termin och tre tenter förrän jag tar jullov. Gud så skönt det ska bli med tre och en halv veckas ledighet. Kommer att inleda jullovet med en resa till Danmark för att försöka få fram julkänslorna ordentligt sen ska jag bara slappa, njuta av julen (och jobba lite förstås) ;)

Ovan lite bilder från senaste tiden. Har hunnit med att baka pepparkakor med syster, dricka mycket glögg och julmysa så mycket det gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback