Tisdagsbesök

 
Igår fick jag besök av Hugo, mamma och Fanni. Hugo har nämligen inte hälsat på mig så många gånger här i Vasa. Först åt vi paj och Ben och Jerry´s. Efteråt tog de trötta själarna en tupplur medan jag diskade och sen gick vi på en liten promenad. Hade med kameran och tog några bilder.  Vi avslutade dagen med en tur till Minimani och sedan såg vi på filmen "mig äger ingen".
 
 
Besöket var morgonpigga hela gänget, så de åkte tidigt imorse. Själv börjar jag inte skolan före två idag så nu tänkte jag passa på att städa och kanske göra någon skoluppgift. Imorgon lär det bli full rulle från morgon till kväll nämligen.

Kommentarer
Sara säger:

Låter mysigt :)

Svar: Riktigt mysigt var det ja :)
Emma Rosengård

2014-04-10 | 10:07:37
Bloggadress: http://www.saralene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback