Victoria's Secret



Ett av mina mål på Rhodosresan var att få besöka Victoria's Secret. Hade läst på nätet att det fanns på flygplatsen i Rhodos. Mina förhoppningar var dock inte så stora, för själva flygplatsen på Rhodos är nog inget att hurra för. Men visst fanns där mycket riktigt efter alla säkerhetskontroller en Victoria's secret shop. Tror nog mitt hjärta slog ett slag extra i denna stund (eller något i den stilen i alla fall) ;)
Med mig hem följde en bodylotion vid namn secret craving. Den doftar riktigt gott och starkt dessutom, precis som jag vill ha det. Hade inte plånkan varit så tom hade jag nog kunnat handla hem desto mer, men det får vänta tills nästa gång :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback