Taco-kväll

 
På fredagskvällen hade vi middag med släkten i vårt uterum. Vi åt tacos så det stod härliga till. Förstås var det lika gott som alltid och jag tror nog att allihopa blev mycket mätta i magen. Den fina höstinspirerade dukningen hade mamma gjort.

Säkert har ni uppmärksammat den nya designen här på bloggen. Syrran och jag satt och kodade i fyra timmar igår kväll. Eller hon kodade och jag såg på :) Jag är mycket nöjd, speciellt med min egendesignade bloglovin app och huvudbalken uppe på sidan. Det är meningen att headern ska vara rullande (alltså byta bilder) men hade tyvärr flera av bilderna på datorn i Vasa, så vi fortsätter antagligen jobba vidare nästa helg. Det finns också ett problem om ni läser min blogg via bloglovin, men ni får helt enkelt ha överseende tills det är fixat.

Kommentarer
Veronica B. säger:

Jag gillar din nya design. :) Speciellt då man kan se hur många kommentarer som är skrivna. :)
Den nedersta bilden blev min favorit, fin kontrast med lyktan som har lite mörkt med sig in i bilden. Tjusigt. :)

Svar: vad roligt att du tycker så :D
Emma Rosengård

2013-09-23 | 10:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback