Syskonfotografering

I söndags fick jag en inbjudning som löd såhär: Hej! Dagens fotografering blir vid Jakobsgården bland lönnens löv. Tidpunkten är ännu något oklar, men vi räknar med att spektaklet blir av runt 16 tiden. Gott humör och städad klädsel (gärna stickat) medtages. Vi ses!

Så jag gjorde som det stod, jag infann mig vid Jakobsgården i stickad klädsel runt 16 tiden. Kameran gick varm och det resulterade i ett par syskonbilder. Riktigt trevligt, eftersom det inte är alltför ofta syrran och jag syns på samma bild :)


Kommentarer
Trici säger:

WOW! En tådde inbjudan sku jag å vill haa! :D

Svar: haha :D kanske et får naon naon gang :D
Emma Rosengård

2013-09-25 | 15:05:09
Bloggadress: http://www.photosbypattra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback