Varma fötter i vinter

 
Det är tydligen inne med sådana här tofflor nu, såg jag på Instagram. Jag följde förstås med strömmen och stegade idag in på H&M och köpte egna. Hade helt ställt in mig på att de skulle vara rosa, men de första jag ser är förstås vita tofflor. Beslutsångesten kröp sig på (som alltid) och jag stod och funderade hur länge som helst innan jag till slut valde de vita. Nu såhär i efterhand är jag riktigt nöjd och de bästa är att mina fossingar inte behöver frysa i vinter. Fint så! :)

Kommentarer
Veronica B. säger:

Coola små saker ;)

Svar: Javisst, det tycker jag med ;D
Emma Rosengård

2013-11-02 | 13:27:57
Linda säger:

åh, dom e så snygga! :)

Svar: Javisst är dom :D supermysiga är de också :D
Emma Rosengård

2013-11-12 | 19:47:22
Bloggadress: http://lindasjolund.blogg.se
Katjalie K säger:

Söta! :) snygg blogg har du också!

Svar: Tusen tack! :D
Emma Rosengård

2013-11-13 | 15:20:44
Bloggadress: http://katjaliek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback