Plättlunch

 
Fick ta helg tidigare denna vecka, så idag har jag varit ledig. Jag var sugen på något gott så jag ställde mig framför spisen och gjorde plättar efter morgonpromenaden. Dessutom tillredde jag en superduper god smoothie. Den blev precis så där fluffig i konsistensen som jag tycker smoothies ska vara. Detta avnjöt jag med bär ur frysen och mina två favoritfrukter på favoritbrickan. Efteråt mötte jag upp mammsen och shoppade lite på Fotoquick. Vad jag köpte där visar jag troligtvis senare. Nu är det dags för långpromenad. Vi hörs :)

Kommentarer
Jessica Sandman säger:

du får det att se helt fantastiskt ut! sku så vila ha dehär ti kvällsmat nu :D å didär tofflorna, jag fick till julklapp i fjol, å di värmer superbra å härligt att sätt på fossingarna när man stiger upp från sängen på morron ;)

Svar: Hihi :) Tusen tack :D så rolit ti få tåshe kommentarer ;) jepp, tossor va jättemegaskön :D
Emma Rosengård

2013-10-29 | 19:44:52
Veronica B. säger:

Kan bara hålla med Jessica. Du tar alltid så läckra bilder på på nyttiga smågott så man blir sugen själv.

Svar: Tusen tack! roligt att höra :)
Emma Rosengård

2013-11-02 | 13:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback