Kanelbullens dag 2013

 
Fjärde oktober innebär alltid bara en sak, nämligen Kanelbullens dag. Denna dag verkar tydligen vara riktigt inne nuförtiden, bullarna var nämligen helt slut på bageriet i Närpes. Därför fick jag vänta på en leverans från Vasa som syrran levererade. Själv har jag nämligen gått och blivit rejält krasslig, passligt så här till helgen när man inte alls vill vara sjuk. Fick alltså avnjuta min bulle med en kopp finrexin efter ett par timmar sömn. Nu väntar skoljobb som inte längre kan skjutas upp.

Kommentarer
bbecka säger:

Mums! :)
Hur har du gjort bildspelet i headern?

Svar: Det är min syster som gjort det så ja har faktiskt ingen aning tyvärr :(
Emma Rosengård

2013-10-06 | 13:01:41
Bloggadress: http://byrrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback