Jag saknar...

Är så resesugen just nu, så det är inte klokt. Därför passade jag på att titta genom bilderna från sommarens semstervecka på Rhodos och kunde ännu en gång konstatera att det var alldeles alldeles underbart. Min finaste södernresa hittills. Det finns så mycket mer av världen jag skulle vilja se, jag har ju inte rest särsklit mycket under min livstid. Högst upp på listan just nu ligger en resa till London eller Paris, som jag verkligen hoppas ska bli av snart.
 
Det som verkligen toppar allt med alla dessa resor är alla foton. För det finns ju verkligen inget bättre än att få titta tillbaka på bilderna och drömma sig tillbaka :)

Kommentarer
Sara säger:

Jag är också så himla ressugen just nu! Vill fara iväg vart som helst :)

Svar: Jaa, att resa måste nog vara något av det roligaste som finns :D
Emma Rosengård

2013-10-09 | 10:05:11
Bloggadress: http://www.saralene.blogg.se
M säger:

Kan du inte berätta lite om hur du redigerar dina bilder, med ljus och färger och så? :) Verkligen fin fotoblogg!

Svar: Det kanske jag skulle kunna göra någon gång, vi få se :) Tusen tack du! :D
Emma Rosengård

2013-10-12 | 09:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback