En tur till Kajane

Igår var jag med syrran, morsan och lille Hugo på en liten utflykt, nämligen till Kajane i malax.

 
Efter att ha legat inne i två hela dagar och varit nära att börja klättra på väggarna, kändes det mer än skönt att äntligen få gå ut i strålande solskensväder och frisk luft trots att jag inte var helt på topp.
 
 
Mor min och Hugo njöt båda för fulla muggar :)
 
 
Vi gick mot lillträsket och kamerorna gick varma.
 
 
vindstilla, varmt och en bedårande höstig omgivning, vad mer kunde man önska.
 
 
Efter promenaden till träsket satte vi oss ner och fikade lite innan vi till slut hoppade in i bilen nöjda och glada och åkte hem. Finfin söndag!

Kommentarer
Linda säger:

fina bilder (som vanligt). sista bilden är speciell tycker jag :)

Svar: Tusen tack du! :D va kul att höra :D
Emma Rosengård

2013-10-08 | 22:57:33
Bloggadress: http://lindasjolund.blogg.se
Anna säger:

Va fint! Dit måst jag åka nångång :)

Svar: Jamen visst är det :) det tycker jag absolut du ska göra :D
Emma Rosengård

2013-10-12 | 19:13:42
Bloggadress: http://annasthlm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback