Vandringsleden i Tjärlax

 
Mamma, Hugge och jag startade lördagen med en tur till Tjärlax och vandringsleden vid Tjärlax camping tillsammans med Veronica och Fanni. Vi gick den fyra kilometers långa naturstigen som bjöd på omväxlande miljö.
 
 
Min Hugo/ Fina Fanni i sin fina dräkt :) 
 
 
Jag och bästa tibben som finns/ Mamma som blickar ut över det vackra landskapet.
 
 
Vandringen i skog och mark. Vi följde de gula strecken på träden för att hitta vägen, vilket inte var alltför lätt. 
 
 
Ett sista stopp vid stranden innan kylan kröp sig på och vi var tvugna att åka hem.
 
 
Och så två bilder från iPhonen också. Hugo hade med en egen matsäck, själva åt vi hembakat rågbröd tillsammans med varm choklad/ Avslutningen av detta inlägg får bli en kärleksfull bild av mig och den lilla bruna björnen, hah!  :) Kort och gott blev denna vandringen en mycket fin start på lördagen.

Kommentarer
Veronica B. säger:

Äntligen kom bilderna jag väntat på :) Så fina de blev. Jag kunde inte låta bli att le då du skrev: "Fannis fina dräkt". Hahaha. Den röda mossan blev hur häftig som helst på bild!
Trevlig dag va det!

Svar: Tack tack :) Kunde gissa det, haha :) Javisst, var det!
Emma Rosengård

2013-11-04 | 15:45:13
Mamm säger:

En jättefin dag som man bevarar o minns länge :)

2013-11-05 | 11:28:28
Trici säger:

Det verkar ju nog som att man missade en riktig höjdpunkt! :D

Svar: Tydligen :D
Emma Rosengård

2013-11-05 | 14:36:02
Bloggadress: http://www.photosbypattra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback