Throwback thursday

Mitt huvud står helt stilla för tillfället (don´t know why), vilket märks på uppdateringen. Trots det har jag verkligen saknat att blogga dessa dagar. Jag har tyvärr inga nya bilder men jag tänkte som syrran ta och visa några höjdpunkter från förra hösten, några av de saker som jag gillade bäst. Det är så kul att titta i arkivet och med detta inlägg öppnar jag nu upp min nya kategori- "ur arkivet".

 
Höstens stora höjdpunkt var nog när jag fyllde 18 år. Hade väntat hur länge som helst. I år fyller jag 19 och väntar konstigt nog inte alls, hah ;) Vi får väl se vad för slags födelsedagsbild som jag bjuder på i år. Någon liknande som denna vore kul, denna gång med 19 Emmor.

 
Vi besökte Stockholm, fotomässan, Hagaparken och Ekotemplet. Denna höst blir det ingen fotomässa istället sätter vi oss nästa fredag på flyget ner till London, vilket jag ser oerhört mycket fram emot.
 
 
Jag fick min pärla som jag hitills trivts mycket bra med. Än så länge rullar du som du ska!

 
 Vi besökte Kaskö och hade en fin dag vid havet och jag fångade min lilla på bild. Kärlek till honom

 
Bästa köpet blev min iPad, älskvärt ting som nuförtiden främst underlättar mina finskatimmar :)
 
Kanske jag rent av borde göra detta till en tradition och en gång i månaden visa något från den gamla goa tiden?

Kommentarer
josefina säger:

vilka vackra bilder! :)

Svar: Tusen tack! :D
Emma Rosengård

2013-11-18 | 21:02:43
Bloggadress: http://jsfina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback