Min nya lilla

 
För någon vecka tillbaks sålde jag min Nikon D300s. Prylnörd som man är, blev jag sugen på en ny kompaktkamera. Jag ville ha en liten och diskret så valet blev enkelt, det fick bli en svart Nikon S01. Liten är verkligen ordet för denna kamera. Den väger 96 gram och är mindre än ett kreditkort, perfekt fick-kamera med andra ord. Jag kommer framförallt att använda när jag åker ut på fest, systemkameran är inget alternativ då och iphonen levererar tyvärr inte under mörka förhållanden. Förhoppningsvis kommer denna kamera att fånga många fina kvällar på bild. Nu funderar jag såklart på att sälja min undervattenskamera Canon powershot d10, någon intresserad? :) Kan inte liksom samla på mig hur många kameror som helst.

Kommentarer
Michelle säger:

Va tycker du om honje? Je S02 följarin ti honde? :)

Svar: Häijlt okej kompaktkamera å liten å behändig :) jepp s02 e no niesta modell :)
Emma Rosengård

2014-01-16 | 09:45:32
Bloggadress: http://gyllenepixlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback