Ziperall headphones

 
Jag faller ofta för vad jag ser på andra bloggar och nu på senaste tiden har det varit headphonesen. Att de skulle bli rosa var det inget snack om. Jag lyssnar alltid på musik när jag motionerar och mina gamla vanliga hörlurar har haft en förmåga att falla ur öronen om man rör sig alltför mycket, men dessa sitter stadigt och bra och ljudet är amazing! Bar dem igår när jag var ut på min runda och lyssnade på denna underbara låt. Jag hittar typ en ny favoritlåt varje vecka och lyssnar på den hundra gånger om tills jag hatar den ungefär. Hur som haver är jag i alla fall nöjd med mitt köp från Ziperall :) 

Kommentarer
Veronica B. säger:

Jag kan bara hålla med dig, dagens öronpluggar e helt värdelösa, hålls aldrig där de ska.
Lite kul att dessa gamla lurar som jag är uppväxt med blir på mode igen. :)
Kanske jag vågar gräva fram mina ur lådan och använda dem igen. :)
Dedär lurarna blir säkert supersnygga på dig då du har så mörkt och fint hår.

2013-05-16 | 20:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback