Underbara sommardag

 
Gårdagen började med tre timmar hos frisören. Jag blev både ljusare och mörkare och fick några centimeters kortare hår. Efteråt stack jag iväg och handlade ingredienser för en smoothie som jag senare avnjöt tillsammans med en stor skål jordgubbar. Mums! Efter en lång promenad och middag hoppade jag på en tvåmils runda på cykeln med syster före vi åkte ut på en fotorunda. Lördagen blev rätt trevlig till slut i alla fall :) 
 
Efte att nu ha jobbat två och en halv vecka i korsnäs kommer jag imorgon att börja på mitt gamla vanliga sommarjobb. Jag hade mer än gärna stannat i Korsnäs för där trivs jag som fisken i vattnet men ibland måste man göra jobbiga beslut och den känns ändå rätt skönt att jag efter många veckor hemma äntligen har ett jobb att gå till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback