Matshopping vid ICA

 
Det har blivit lite av en tradition att vi shoppar loss på ICA vid värtahamnen varje gång vi är i Stockholm före vi sätter oss på båten hem.Dels för att Silja Line ligger så nära och dels för att vi ofta har väldans tråkigt och måste hitta på något och framförallt för att svensk mat tycks smaka så mycket bättre än finsk :)
 
 
Denna gång var jag ute efter müslin jag sett på några bloggar samt kesellan (som heller inte finns i butik här, vad jag vet), tee:t köpte jag mest bara för att det matchar de andra två så bra. Temat tycktes ju nämligen vara rosa denna gång ;) Det är alltid trevligt med något annorlunda i skafferierna ibland och müslin är nog lätt den godaste müslin jag någonsin smakat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback