Bästa frukosten, Crunchy

 
Fastän detta är rena sockerbomben har jag unnat mig den både igår och idag, bara för att det är sååå gott. Crunchymüsli varvat med Kesella samt bär på toppen. Känns ju snarare som en efterrätt men ibland tycker jag faktist att man kan vara värd något extra :) 
 
Nej, den här bloggen har inte helt plötsligt blivit en matblogg. Det har bara så att säga blivit lite för mycket av det goda på sistone ;) 
 
Som sagt Crunchymüsli med Kesella och bär bestod ingredienserna av. 

Kommentarer
Veronica B. säger:

Kesella hittar du i finland också, fast det heter Kvarg här. :)

Svar: I know. Men det var just den där burken med den där smaken som jag syftade på :)
Emma Rosengård

2013-05-09 | 20:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback