Lagerhaus in my ♥

 
Som sagt shoppade jag loss på Lagerhaus under vårt besök till Umeå. Ångrade att jag inte köpte en del saker där när vi var i Stockholm så de fick följa med mig hem nu istället.
Detta är vad jag köpte:
  • Matlådorna var jag jag främst ute efter. Piggar absolut upp mina dagar i jobbet numera :)
  • Två fräna doftljus
  • Tändstickor, bara för att asken var så snygg :)
  • Rosa skärbräde
  • Örngott med texten reserved for Mr Right
  • Snygg tallrik 
  • Hjärtform
  • Mera dekorationsgodis till cupcakesbakning.
  • Rosa måttsats, lär behövas när jag flyttar om inte annat
  • Rosa skålar, lär också behövas inom snar framtid
  • Tuggummi, bara för att det var så tufft

Kommentarer
Trici säger:

Neej, det här ser alltför bekant ut :P

Svar: Neej, det tror jag inte
Emma Rosengård

2013-07-04 | 11:33:45
Bloggadress: http://www.photosbypattra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback