En cykeltur till Finlands minsta stad

 
Igår hoppade Patricia och jag på cykeln och trampade iväg till Kaskö. Förhoppningen var att få en glass när vi kom fram, men Kaskös glassutbud var inte det bästa. Vi satt och njöt på bryggan vid Blå stunden en stund istället och smed lite planer innan vi till slut trampade hem igen och stannade i Näsby och åt en glass där istället. Allt som allt blev cykelturen lite över 40 kilometer. Inte illa!  
 
Släpade med mig min guldklimp också (fastän min rygg inte gillade det) för att få några "ordentliga" bilder,annars blir det lätt bara bilder med iPhonen.

Kommentarer
Trici säger:

An va no nalete vääl snidi hande ryggsätchin :P

Svar: kamera ligger vel på honde sidon :P
Emma Rosengård

2013-07-04 | 11:35:06
Bloggadress: http://www.photosbypattra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback